Subject: Ettepanek infopäeva tegemiseks riigitee kaitsevööndis metsamaterjali ladustamiseks.
From: Ülo Vendland <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Apr 2025 12:34:18 +0300

Tere!

Suheldes eri piirkodadega, siis on täiesti erinev suhtumine.  Oleks vaja
teha infopäev metsamaterjali ladustamiseks ja laadimiseks, et ühtlustada
praktikat.

Praegu nõue, et kui ladu  on kauem  ( näiteks ilmastiku olukorrast ja
olenemata suurusest ja olenemata tee kategooriast) nõutakse
statsionaarsete liiklusmärkide panekut) ei ole normaalne.    Maaomanik
pannakse teele auke puurima ja märke paigaldama????

Jään ootama tagasisidet.   Ma usun et töö tegijatel ja samuti Teil oleks
vaja teada nii mured, kui ka leida lahendusi.  Lahendus ei saa olla, et
keelame ja trahvime.  Ning kõige tähtsam, ühtlustada  tingimused ja samuti
et igal teel ei saa olla samad tingimused.

Tervitades
Ülo Vendland
metsakasvataja
  <https://apmets.ee/wp-content/uploads/2021/12/AP_mets_logo_uus.jpg>
A&P Mets AS | Näituse 27, 50409 Tartu, Eesti | www.apmets.ee
GSM +372 5027950 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Konfidentsiaalsusmärge: Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud
kasutamiseks kirja päises nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole
märgitud selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete saanud käesoleva
kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt kirja saatjat ning
kustutage saadud kiri koos kõikide lisadega.
AS A&P Mets arvestab Teie privaatsusega ja meie ettevõtte
privaatsupoliitikaga (andmekaitsetingimustega) on võimalik tutvuda ka
ettevõtte kodulehel
<https://apmets.ee/ettevottest/andmekaitsetingimused/>
https://apmets.ee/ettevottest/andmekaitsetingimused/.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.